6 Ağustos 2010 Cuma

Acayip kiskaniyor...

Disari cikmamiz lazim mesela, 15 dk önceden ,ayakkabilarini giymesini söylüyorum,yok sen giydir....
Yatmadan yarim saat önce pijamalar giyilsin diyorum???elleri cok yorgunmus....
Arabayi park ediyorum ,14 aylik tosunu koltuktan söküp ,kucagima aliyorum ,sirt cantam da sirtima....5 yasina 4 ay kalan oglusum araba koltugunda uyuyakalmis numarasi yapiyor,gözlerini kirpa kirpa...aglar misin güler misin?Bak oglum sen abisin ,sen ayakkabilarini da pijamalarini da tek basina giyebilirsin, kardesini giydirmekten zevk almiyorum ,bunlari o yapamadigi icin yapiyorum...desem de asla degismiyor durum....

Neyse dün bir arkadasim 5 yasinda oglunu (Türkiyede) ayni kiskanclik sorunu yüzünden doktora götürmek zorunda kaldi,onunla konsülte ettim durumu...Yaptiklarimin hepsi yanlis...ayakkabiyi da ,pijamayi da onu öpe koklaya ben giydirmeliymisim..sadece 1 ay...bu 1 ay icinde hic sinirlenmeden ,bütün beni yipratma girisimlerini gayet sakin karsilayabilirsem olay cözülebilirmis..."sen abisin ,bunu sen yalniz basarabilirsin "sözü yasak...onu ben abi yaptim, belki o abi olmayi hic istemedi ki...

umarim hersey yolunda gider....

1 yorum:

  1. Amanın bizimki de böyle der oldu, hiç üstünde durmadık, yazık çocuğa.. ayakkabılarını, çoraplarını giymeye heves eden çocuk birden çok sıkılıyorum, yoruluyorum diyerek kendi işini yapmaz oldu. ama sırf bana yapmıyor bunu. Bir de bu kıskançlık ve ilgi durup durup başlar mı gene? atlatmadık mı daha buraları? her an tetikte mi olcas.... amanınn

    YanıtlaSil