5 Ağustos 2010 Perşembe

Uyku biraz uyku...bütün istegim buydu......

gecelerimiz bir kötü bu aralar...

kücük oglan dis mi yapiyor kendine ne ,bazen ciyak ciyak uyaniyor gecenin köründe...
büyük oglan -cok güzel araliksiz uyuyabilen - bu aglamalardan rahatsiz, sürekli "kabus gördüm"diye uyaniyor..ben elimde sevgili yastigim dolasiyorum evin icinde...kücügün odasindaki cek-yat-zibar....büyügün ranzasinin altindaki yatak...kim agliyorsa onun odasina atiyorum postu...

gecen yine cok dolastigim gecelerden birinde yine bir ziriltiya uyanmamaya direnirken , gözlerimi actim,kalkacam artik....ama... hangi yataktayim bir türlü hatirlayamadim...kalkacam ,ama hangi ayagimi atmaliyim önce yataktan, cikaramiyorum...ayilinca kendi halime gülmekten bi daha da uyku tutmadi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder