25 Eylül 2010 Cumartesi

Bit pazari ama bitli degil...

Bugün 2 . el cocuk esyalari ve kiyafetleri pazarina gittik...sabahtan beri yagan yagmur dolayisiyla kimse gelmez zannediyordummm ki spor salonunun önündeki kuyrugu görünce isin ciddiyetini anladik ve esimle savas pozisyonlarimizi aldik ..kapilar acilinca o dogru oyuncaklarin basina, ben de kar tulumlarinin...ikimiz de aradigimizi bulduk..onda bebek arabasi , benim elimde sürükledigim büyük oglum hizimizi baya kesti ama,(ne güzel -gicira yakin-cocuk kitaplari kacirdik), ama bizim ganimet de hic fena degildi..

o kadar güzel bir organizasyondu ki ,artik kullanilmayan esyalari degerlendirmek icin mükemmel...bize yakin komsu köyün kadinlari yilda iki defa bu pazari düzenliyorlarmis ...1 gün önceden satmak istedigin ,iyi durumdaki kullanmadigin esyalari buraya teslim ediyorsun ,günün sonunda ne kadar esyan satildiysa parasi sana teslim ediliyor...hem esyalarini baska bir cocuk daha kullanacak diye seviniyorsun ,hem de hic yoktan para veriyorlar üstüne...

simdi dananin kuyrugunu kopartabilecek soru su ,bir daha ki 2.el pazarinda ben de evdeki fazlaliklardan kurtulayim mi ,yoksa Allah hakki üctür deyip ,söyle kafama uygun bir huni siparisi simdiden vereyim mi...


Resim bugüne ait degil, ama tezgahlar böyle...

5 yorum:

  1. Ahaha arkadaşım koptum gene okurken... yok artık bu da mı olur... Allah'ın hakkı 3 tür meselesi benim de kafamı kurcalamıyor değil.. ben de bebek 1 aylık felanken eşime dedim ki bebeğin eşyaalrını birine verim heralde başka çocuk düşünmeyiz, o da dur bakalım acele etme dedi.. sonra soru işaretleri gidip gelir oldu kafamda.. böyle plansız doğaçlama da nereye kadar gdilir bilmiyorum... bu pazar fikri de harikaymış, burda da olsa keşke.. sen isviçre de misin bu arada? öyle gibi anladım ben...

    YanıtlaSil
  2. evet canim bizim nüfus kütügü artik Zürihte :)

    YanıtlaSil
  3. Pardon boş mu acaba? Yoh mu buralara bir yazaaaaan?

    YanıtlaSil
  4. Yavrucum bütün mesaiyi sana yorum yazmakta kullandigimiz icin ,buralara ugrayamiyorum pek...anlatacak cok sey var aslinda da..kafami toplayamiyorum...böyle iyi ,ben senin sayfanda icimi döküyorum ya bana yeter..:)

    YanıtlaSil
  5. Ayıp oluyor ama, tüm suç benim mi yani :)

    YanıtlaSil