8 Ekim 2010 Cuma

Bu seni son görüsüm Michelin....


Bu aralar yukardaki resme bakip bakip duruyorum...ve agliyorum bu Michelin adamcigiyla ortak olan vücut kisimlarima ...Abartmayalim tabii,tüm vücudum böyle bogum bogum degil, ama michelinin su karin bölgesi varya benimkinin tipkisinin aynisi...Nasil bir eriyemeyen göbektir anlamadim...Artik bu ise bir son vermeliyim...2 hafta koca tatil aldi...Tabii benim evde tatilim basladi...Kendimi  fittnese vermeye karar verdim...Bu göbek ya gidecek ya gidecek...,Ben en son pikini giydigimde dogan cocuklar artik anaokuluna basladi :(
Zavalli eski kiyafetlerim  38 beden ve 40 beden olarak ayrilmis ,dolabin üst raflarinda giyilecekleri günü beklemekteler...Ama bu sefer cok azimliyim..Kocaya da yasak koydum böyle bol kalorili yemekler pisirmek yok...
Aha da buraya utanmadan yaziyorum...

08.10.2010  saat gece 01.00, kilo 74 (bögghh):
sabah 2 dilim ekmek yedim peynirle, öglen görüsmem vardi unuttum yemegi ,aksama salata yaptim ilk aksamin hatrina...Aralarda bolca etiform gibi suntamsi seyler kemirdim...ve bol su...aksamleyin yerde karin hareketi 15 dk...
Hadi bakalim yarin ola hayrola...
  

7 yorum:

  1. ne diyelim kolay gelsin.ama listen bana hiç ikna edici gelmedi,cünki 3 gün sonra kan şekerin dengesizleşip diyeti bozmana sebeb,olmasın canım.salata aslaögün olamaz,asla zayıflatmaz,benki bu konuda master yaptım sayılır.4 diyetisyen eskitmişligim var birde hepsiyle 1yıl calıştım en az.sabrı düşün yani.inş.başarırsın sevgilerle sevgiyle mutlu kal..

    YanıtlaSil
  2. canim yaa koptum resmen bende ayni o Michelin durumundayim hatta daha fena ama gel gorki rejimin r sini duysam yemeye basliyom:)hayirli olsun ayrintilari bekliyoz belki sevke gelirim bende:)

    YanıtlaSil
  3. ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. Benim de benim de vermem gerek :) Ama hiç Michelin'e benzetmek aklıma gelmemişti öldürdün beni kıs:)

    ben artık saldım çayıra, mevlam kayıra. Zaten hipotiroid bir indirio bir çıkartıo kilolarımı, bir de böbrek çıktı karşıma..

    bir de ben doğumdan sonra 15 günde 80 den 74 e indim sona hızla zıpladım üstlere. Bilmiyorum böyle nereye...

    Annem geldi bir süre önce İstanbul'a "ah benim zarif Mümine'm nolmuş?"diyerek söylendi durdu yüzüme karşı. Sen gene iyisin, ondan anlatıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kizlaaarrrr
    siz de mi....
    aha da simdi "Dogurduktan Sonra Yamulan Türk Kadinlari Dernegini" kuruyorum...

    Selinka sen dernegimizin tibbi bölüm sefi ol...yanlislarimizi öyle yüzümüze yüzümüze vur :)..valla ben diyetisyene gitmeyi reddediyorum..sana yazdigim yorumda anlattigim gibi ,hayatimda birkez diyetisyene gittim ,onun da diplomasi sahte cikmisti :)

    Pinarcim ,birak o depresyon ayaklarini..Biz sisko insanlar o kadar cabuk deprese olamayiz..o cikolata varya cikolata ,artik ne saliyorsa vücudumuza ,depresyon ataginin babasi gelse tutunamaz bizde...Gercek depresyona girmek istiyosan zayifla...

    Deli kiz ,sen de bana hep güzel müzikler cal...ben böyle hayallere dalayim..kendimi esimin kollarinda , cok güzel bir gece elbisesiyle ,süzüle süzüle dans ederken hayal edeyim...sonra ben bunlari hayal ederken ,esim icerden homurdanarak gelip ,internette takilmama laf etsin...ve bütün aksam küs oturalim..sagol canim..mersi...

    YanıtlaSil
  6. hahaha sabah sabah beni varya:)kiz sizin gibi fistiklar varken deprosyonmu kalir bunyede:)gecti anam d si kallmadi:)hakliisn acilen zayiflamam gerekkkkkk ama nasil ben sinirlenin ve uzulunce de yemek yiyen bi insaniiim:)

    YanıtlaSil
  7. Doğurduktan sonra yamulan ki ne yamulan... bögühüh
    Ben de hayalalrimde zayıfım bi tek. Rüyalarımda ise hem şişko hem pijamalı ve ayakkabısız ve hem de neyse ööle işte sokaklardayım her daim.

    pınarcım; ben de sinirlendikce sıkıldıkça yiyorum ne yazık ki.
    iyi hissetmene sevindim bugün de.

    sevgiler.

    YanıtlaSil