15 Ekim 2010 Cuma

Boyun devrilsin PMS...Bi daha gün yüzü görme...

Yillar yillar önceydi..Ya yeni evliydik ,ya da evlilik öncesi... aslinda hic tarzim degildir , esimin ajandasi vardi ,bir sabah onu karistirirken buldum kendimi...salak salak sayfalari cevirirken ,her ay bir güne " X "harfinin  yazilmis oldugunu görmüs ,ve kisa süreli bir soka girmistim..Kimdi ,neyin nesiydi bu X???Hemen hesap soruldu tabii, esim önemsiz bisey ,bosver dedikce , ben daha da dellendim tabii...ve sonra esim cekine cekine o günlerin tahmini PMS günlerim oldugunu ,hem kendi hem de benim ruh sagligim icin o günleri not aldigini söylemisti de, yerin dibine girmistim...ayda bir gün cildiran ,vara yoga zirlayan  piskolojik deli...yim ben...

Ama keske 9 evlilik yildönümümüzü kana bulamasaydim :(

11 yorum:

  1. Seviyorum seni uleynn!!!

    Gitme bir yerlere arkadaşım ya, sen yokkken pek sessiz oluyor artık buralar. Tamam fitnessine de git, ruhun da dinleniyormuş negusel, buraya da iki satır bişe de:)

    YanıtlaSil
  2. Tabi evlilik yıldönümünün berbat olması kötü, ona üzüldüm. Ama sen de benim gibi yaparsan büyük bir beklenti içine girmediğinden hayal kırıklığına da uğramazsın, boşver gitsin:)

    YanıtlaSil
  3. Tamam canikom..ben de cok özledim bu 3 günde...esim izinli ,oglan tatil ,evdeler..basim kalabalik...kafayi sporla bozdum...yemek yaparken bile step adimlariyla yerimde sayiyorum..görmemis fitnese baslamis....

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım benim gibi çok çok yapıp da abartarak kusturma kendini spordan. Başın sakinleşince yaz o zaman .. öperim

    YanıtlaSil
  5. a ayıp oluyor ama, sen bu fitnese başladın başlayalı iyice boşladn buraları :)

    YanıtlaSil
  6. Canimcim buralardayim...internete cok az takiliyorum bu aralar ,hemen sayfani okuyup ,bi de gazeteler, kalkiyorum basindan...pazartesi tatil bitiyor...eski günlük rutinimiz baslayacak tekrar...döncem ben sana...

    YanıtlaSil
  7. canım canım canım, bana yazdıın kadar şuraya da yazsan keşke.. öksüz kalmış gene bu blog. bakıyorum, bakıyorum, günlerdir bu yazı ile karşılaşıyorum.. neeyse, bir ses veriyorsun da o da pek iyi, pek ala.

    YanıtlaSil
  8. Nerdesin ayol.. inşalah işler yolundadır, arkadaşınız da iyidir. son yazım için rahatsız etmiştim, bi bakarsan zaten gelirsen.. öperim.

    YanıtlaSil
  9. Yorumlar öyle şeker ve içten ki, yeni bir yazı çıkmış sanki. Nazar değmesin dostluğunuza :)
    PMS'e gelince;
    1- ne sen sor, ne ben söyleyeyim
    2- bi of çeksem karşıki dağlar yıkılır,
    deyip gidiyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Mügecim hosgeldin ,bakimsiz ve sahipsiz bloguma...simdi bi de raporluyum....BU deli aneyin dürtmeleri olmasa hic yazamiyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Hoşbuldum :)
    Geçmiş olsun o zaman.. en kısa zamanda raporsuz olmanı dilerim.. Dürtülmeyi bekleme, yaz, iyi gelir :)
    sevgiler benden de...

    YanıtlaSil