6 Ekim 2010 Çarşamba

Yildizlara baktirdim ,fallarda cikmiyorsun....

Bu aralar keyfim yok...

Yine hayatin virajli yollarinda gidiyoruz savrula savrula...Bakalim düzlüge ne zaman cikacagiz...
Is basvurularim kibar kibar geri yollaniyor...Yabanci ve iki kücük cocuklu bir bayan olarak cok cekici gelmiyor CV `ìm anlasilan...Bakalim... sabredicez ...pozitif düsünücez...icimizdeki Pollyanna sen cok yasa...

Gecen sene yilbasinda , 2010 un genel astrolojik degerlendirmesini okurken ,zor bir yilin beni bekledigini okumustum ...kücük kolikli bebegimi kastediyor diye düsünmüstüm..Is ve kariyer paragrafinda anlatilanlarin hepsi geldi basima son 6 ay icinde...ve umudum tükeniyor malesef...derkeeennnn..önümüzdeki seneyi okuyayim bari dedim dün gece.... daha ne kadar kötü olabilir....ve ne ögrendim,bu sene benim burcumun yiliymis...yuppiiii...vallahi beni teselli etmeye calisan esim ,ailem ,arkadaslarimdan olusan söyle kalabalik grubun hep beraber yapamadigini,(kim yazdiysa  Allah ondan razi olsun) bu astrolojik yorumlar yapti (Yildiz fali demiyorum ,karizma bozulmasin...)
 ...moralim düzeldi sanki biraz biraz...

Her sey güzel olacak..


3 yorum:

  1. Hadi gözün aydın arkadaşım, sıkma artık canını:)

    YanıtlaSil
  2. inş.herşey gönlüne göre olur kimmiş canım senin bu yıldız falcı.bende bir bakayım.nezaman bitecek bu sıkıntılar,sevgiyle mutlu kalcanım.

    YanıtlaSil
  3. Ah Delicim ,sanki is bulmusum gibi hemen tebrik ediyosun..Du bakalim nolacak...

    Selinkacim simdi google ac ,arama kismina "burcun 2011 yili degerlendirmesi " yaz, cikan listede bir tanesine tikla... Ve kim ne sacmalamissa, ona ümit bagla....Bitecek bu sikintilar selinkacim...

    YanıtlaSil