9 Ekim 2010 Cumartesi

Sevgili can simidim ,senden kurtuluyorum artik...

Hayatimdaki en ciddi diyetin 2.gününden notlar..

-hayattayim ..yasiyorum..
-hipoglisemi falan olmadi...
-bugün fitnesse gidemedim, ev ahali protesto etti....yarin ama mutlaka...saat 10.00da ...ama cocuklarla yakalamacilik oynadik...daha cok yoruldum..

-normalde haftaici , disari cikmiyorsam, evde oturuyorsam, sürekli bir yeme istegi oluyordu ...Bugün kendim acikmama firsat vermeden , ara ögünlerle  kendimi besledim...

-sabah kayinvalidemle skype araciligiyla görüntülü konustuk.. .saat sabahin 09.20 sinde , torunumun (benim 1,5 yasindaki sabimin) saclarini niye taramiyosunuz, böyle pasakli gözüküyor..gibi bisey dedi...hemen cikolata yiyesim geldi sinirden....





3 yorum:

  1. inş kurtulursun canım.sınıf başkanı sana devredip gidiyor hiçde kabul etmiyorum şaftı kaymış anneligi ama,gelince uzun uzun paylaşırız.sevgiylerimle mutlu kal iyi bak kendine bizim sınıfa.....

    YanıtlaSil
  2. Dayan arkadaşım, sakın çikolataya saldırma...

    sen de niye taramadın çocuğun saçlarını, grand tuvalet çıkarmadın babanelerinin karşısına. çok ayıp..cık cık ...

    öperim canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. selinka ,güle güle git ,güle güle gel...

    YanıtlaSil