10 Ekim 2010 Pazar

Daha cok esofman eskitmem lazim cokkkkkk...

Bugün efendim ramazanin 3.günü benim icin...yani öyle hissediyorum...Oglusun corbasina ekmek ici dograrken , kabugundan bir parcayi ,her zamanki el aliskanligiyla söyle agzima götürürken ,önce oruclu oldugumu sandim ,attim agzimdan ekmegi...artik nasil bir gaza gelmissem...

Bugün pazar ...Cogu Türk ailesi gibi , kahvaltinin en güzeli bugüne saklanir...Ve bizim evde cogu Türk ailesinde olmadigi gibi ,pazar kahvaltisini hep kocacik (iyi bisey yapti ya hemen sirnas ) hazirlar...ama asiri inancli diet insani ben ,bu mükemmel sofrayi bir dilim ekmek  ve peynirle erkenden terkedip, sabah 10.00 da pilates saatine istirak ettim...sanirim 10 kisiydik toplam...baya hosuma gitti olay..

Pilatesle bir yandan ruhum ve vücudum rahatlarken ,bir yandan da , aynalardan diger kadinlari dikizleyen ben, söyle bir tespitte bulundum... Salondakilerin üstünde en eskimis, en soluk t-shirtler , esofmanlar vardi , ama hepsinin vücudu bildigin tas...Ben de ise durum tam tersi , vücut ölcüleri alabildigine normal üstü ,ama spor kiyafetlerim gicir ,hic kullanilmamis gibi,zaten öyle ya... Daha cok esofman eskitmem lazim  cooook..


2 yorum:

  1. Arkadaşım dur bekle ben de geliyorum, yalnız kalma oralarda şişko şişko bunalıma girersin. Bu ecnebi kadınlarda bir sır var nedir bilemiyorum, hatta ruslar hamileyken arkadan baksan hayatta hamile demezsin, sadece top gibi bir karın.. böghhüü.. bizimse davul gibi halimiz...

    YanıtlaSil
  2. 1 haftadir ,her gün fitness yapmaktan bitap düstüm..bak sana bile laf yetistiremiyorum..ruhum da fitness yapiyor bedenimle beraber..nasil rahatliyor insan...Du bakalim ne kadar sürecek bende bu heves...ha bu arada
    evlilik yildönümümüz dündü, cok kötü gecti ..( ne hayaller ,ne hazirliklar yapildi halbuki) Tam PMS dönemime denk geldi ,ucan tozdan kavga cikarttim bütün gün... neyse bugün hormonlarim akil sagligimla oynamayi birakti da normale döndüm...

    dur biseyler yazayim su kalbim kadar temiz bloguma...

    YanıtlaSil