5 Kasım 2010 Cuma

Tektasimi kendim yaptim..

Dünyanin en degerli tasi benim icin..

yok yok degerli yanlis kelime...en "önemli "diyeyim , o daha dogru...söyle 10mmx5mm ebatlarinda...parliyor mu ,isildiyor mu ..daha bilmiyoruz...cünkü benim sag böbrecigimin ortasindaki idrar dolu bosluklarda  yüzüyor su an kendisi . Ayni PMS `m gibi ,senin de boyun posun devrilsin diyorum tas oglu tas... Pazar gecesinden beri hayatimi kararttin, terket beni artik gözünü seveyim...

Her tas agrimin baslangicinda oldugu gibi , önce kas agrisidir diye ümitlenip ,tasi (benim üc harflim ) anip  da ,cagirmayayim diye  voltaren jeller sürerken belimin yanlarina ,sen öyle gümbürtülü geldin ki bu sefer , voltaren jelim elimde kala kaldim...hemen ultrason -böbrek cikisina oturmus arsiz tas-sismis bir böbrek -buraya bir kateter yerlestirmem lazim diyen bir ürolog- alin su böbregi de tamamen kurtulayim diyen ben....liste uzar gider...neyse narkozu özlemisim ,yine kafayi buldum ameliyathanede .Bir tasim vardi yabanci cisim olarak bünyede ,bir de kateterim oldu...simdi idrar yollarim ve böbregim ikisini de  vücuttan atmak icin iki misli gücte kasiliyorlar...aferin ,islerini yapiyor cocuklar...

tas kirilana kadar böyle...yok ama, agri kesiciler , narkotikler derken bugün gözümü acmis durumdayim...kirma islemi 15.11.2010 ...dogumgünüm olarak gecer insallah kayitlara...lakin kirilmama ihtimali de var ...ürolog ,sonra konusuruz gerisini ,düsünme simdi dedi...

ne demis cok degerli bir büyügümüz (hadi bütün organlarim hep beraber söylüyoruz )

Halk icinde muteber bir nesne yok devlet gibi,
Olmaya devlet cihanda bir nefes sihhat gibi

5 yorum:

  1. eşim cok cekti ve katater yerleştirilip cıkarılınca cok faydalandı nerdeyse böbregini kaybedecekti gecmiş olsun cok zordur,geceler boyu ugraşmayı hatda igne yapmayı ögrendim eşim için.o kadar acı icinde kıvranırken yüregimde yag kalmamıştı.ama sonrası kanal bollaştı ve daha kolay düşer oldu kataderden sonra.avokoda yapragı içip,birazda küvetde sıcak suda kalıp 1 saat veya dayanabildigin kadar, bol su icirsen cok cabuk bırakıyor seni.eşim önceleri kızıyordu ama gercekten faydası olunca hep öyle düşürdü.sevgiyle dua edecegim senin için inş seni zorlamadan bırakıp düşsün.

    YanıtlaSil
  2. canım, canım, canım.. bayağı zorlamış seni bu tektaş.. inşallah bi düşer bi daa uğramaz sana.. nasıl yaptın o çocuklarla sahiden , öyle acıdan kıvranırken, ya da hastayken inşallah vardır birileri en azından, çocuklara el atacak sen acil durumda iken... canım, canım, canım...

    YanıtlaSil
  3. Bu arada nedere bir michelin görsem aklıma geliosun, ne biçim bir z bıraktın hayatımda...

    YanıtlaSil
  4. selinkacim ,dediklerini aynen yaptim...ama bende bu lanet olasi kateter ,ayni tas agrisina benzer agri yapiyor..esinde de olmus muydu..yoksa bir süre sonra alisiyor mu insan bu rahtasiz edici hisse...cok sagol dualarin icin...o kadar ihtiyacim var ki...cocuklarla cok zor valla...

    Delicim ,Tesadüfen kayinvalidenin ziyaretine denk geldi tas arizam ,yanimizda neyse ki..cocuklarla ne kadar zor hasta olmak...ben küveti doldurup yatarken , ikisi de biz de gelecez yanina diye kiyameti kopariyorlar...Allahim sen bütün dünyadaki annelere saglik ver...anne hasta olunca evin bütün düzeni degisiyor...benim süper yardimci kocacim bile basedemiyor...benim tasa bagli mide bulantilarim iki günde eritti Michelin göbegimi....sen bana "michel" de bundan sonra ,ama fransiz aksaniyla...

    YanıtlaSil
  5. rahatsız hissetmezmi canım bayagı cekti,hatda arada cok hareket etmekten kanamaları oldu,
    cıkarıncada bayagı zorladı ama sonra hamdolsun gecti gitti,genede sen ihmal etme cok agrın varsa yine dr başvur.böbrek bu.eşim 24 gün sonra gitmişti,inat etti yani,nerdeyse böbregini kaybedecekmiş hatda dr 6 ay sonra ilaclı film verdi,calışıyormu diye aman gitsin gelmesin o günler.halıdaki cicekleri ezberlemişti agrının şiddetinden.sevgilerle canım.

    YanıtlaSil