24 Kasım 2010 Çarşamba

bir mimdir ,iki mimdir ,üc mimdir lo üc mimdir....

Delicim ,,tasimi 2 kere denediler kirmayi ,kirilmadi...seytan diyor al eline cekici ,vur beline beline....moral derecemi söyle rakama vursak" -1500 " falan..ama sen bana ödev vermissin ...bi de sahibini acayip simartan iltifatlar , yazmazsam catlarim bu gece...


  • En Sevdiğiniz Kelime: -Mami (iki oglusum da bana böyle sesleniyor ,yeni konusmaya baslamis bir bebekten duyulunca insani mest ediyor ) 
  • Nefret Ettiğiniz Kelime: Biraz uzun bir kelime grubu "Ben bu yemegi sevmiyorum "(aktüel tema) ha bi de "ben sana demistim"
  • Ne sizi heyecanlandırır? sevdiklerimi biraraya getirdigim organizasyonlar...
  • Heyecanınızı ne öldürür? umutsuz insanlar
  • En sevdiğiniz ses: Cihat Askin ìn kemandan cikardigi her türlü ses..
  • Nefret ettiğiniz ses:  Kolikli bebek aglamasi...kolikli bebegin anasinin zirlamasi... 
  • Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Agir ceza hakimi olmak istemem
  • Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Müthis organizatör, ayni anda bir cok isi kusursuz planlayabilen.,is bitirici
  • Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? yiyip yiyip kilo alamayan ben olmak isterdim..
  • Nerede Yaşamak İsterdiniz? benim ütopik ikametgahim söyle, Istanbul bogazinin kiyisinda kücük bir isvicre köyünde (saat gibi isleyen sosyal devletten vazgecmeden ,cocuklarin mahalle okuluna gittigi, bilimum bilmemneye giris sinavinin olmadigi , sana mektup getiren postacinin da senin gibi Tunus seyahati planlayabildigi vs....) ,Beyogluna bes dakika , kankilerimle ve kardeslerimle ayni mahallede ,annemler Yalovada(ne cok yakin ne cok uzak)...
  • En önemli kusurunuz? karsimdakini  kirarim belki diye hayir diyememek ,valla...
  • Size en fazla zevk veren kötü huyunuz? Ay cekirdegi citlemek..
  • Kahramanınız kim? Benim dogdugum sene ,beyin tümöründen vefat etmis olan  ve kiymeti cok sonralari anlasilan Oguz Atay
  • En çok kullandığınız kötü kelime: cocuklar olmasa cok kullanmak isterim de ,malesef "allah seni ne yapsin "la yetinirim...
  • Şu an ki ruh haliniz? Hastaligimdan dolayi ,yine ilahi bir sinavdan gectigimi düsünüp ,benim salak böbrek tasima haketmedigi anlamlar yükleyip, asiri güclü insan numarasi yapiyorum etrafima...
  • Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Iyilik yap ,iyilik bul-Yasamadiklarimdan degil ,yasadiklarimdan pisman olmak istiyorum.
  • Mutluluk rüyanız nedir? Esimle söyle 60-70 li yaslarimizda , bir gemi güvertesinde hayal ederim kendimizi, önümüz apacik okyanus,günes tepemizde , sarilmisiz birbirimize,ikimiz de konusmadan manzarayi seyrederken," ne güzel bir hayat yasamisiz beraber " diye düsünüyoruz...
  • Sizce Mutsuzluğun tanımı nedir? Mutlu oldugunun farkinda olmamak...
  • Nasıl ölmek isterdiniz? Canli yayinda (CNN ,BBC ,tüm dünya haber kanallarinda gösterilmek kaydiyla) , bir banka subesinde ,saatler süren bir rehine krizinde ...töbe töbe...Sirali ,zamanli ,agrisiz ,tekparca ...üff nasil soru bu yaaaa
  • Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz?   Aferin kulum iyi bir insandin  ,otur ,10...

2 yorum:

  1. "Esimle söyle 60-70 li yaslarimizda , bir gemi güvertesinde hayal ederim kendimizi, önümüz apacik okyanus,günes tepemizde , sarilmisiz birbirimize,ikimiz de konusmadan manzarayi seyrederken," ne güzel bir hayat yasamisiz beraber " diye düsünüyoruz..." derken nihahahah diye ortaya çıkan bir Deli ile kabusa dönen devrann!

    Seviyorum seni bir mimdirim.. Onca sıkıntıyla, ben hiç ümitli değildim yazacağından, keşke sen de birşey beklemeseydin kendinden, canım canım canım... O taşla bi de konuşmayı denesen,tatlı dil misali.. böyle kaba kuvvetle çıkmıyor meret.

    Şu nerede yaşamak stersiniz.. cevabı da çok makul olmuş be elma yarım.. ne de güzel olurdu. mahalle okulu felan çok canım çekti. Benim de Selim ilkokula başlamadan kaçmam gerekiiiiyyyyyy acilen.

    Seni seviyorum arkadaşım, valla bazen diyorum içimdeki sevgiyi çok dökmeyeyim yazıya sapık sanarlar neme lazım.. ama ööyle bildiin gibi diil. thaf, garip, ne bilim..

    YanıtlaSil
  2. ah benim deli-sapik annem...valla duygularin karsiliksiz degil...buna elektrik derler bizim oralarda... kablolari dösedik mi iki yürek arasina -ki orayi coktan hallettik- cazir cuzur yasayip gideriz...

    valla kocam soruyo ,senin bu deli annenin deli adam olmadigindan nasil emin olacam diye...bak diyorum ,bir adam bu kadar icten ,bu kadar sahici yazabilir ,mi bizi...anneligi...susuyor...hii tamam diyor...

    Ah o tasima ne "secret" büyüleri yaptim , konustum ,okudum ,üfledim...kutumu actiracak bana illaki...
    öperim...

    YanıtlaSil