30 Kasım 2010 Salı

Heryerde kar var....

Havalar soguk ...heryerde kar var....

ellerim soguktan Isvecli balikcilarin ellerine döndü...ha bi de sürekli el yikamaktan...Zihni-sinir  kateterim  , zavalli mesanemi  irrite edip yalandan uyardigi icin -saat tuttum- bazen 7 dakikada bir tuvalete gidiyorum...

bu seneden kar fotograflari cektim ama ,daha bilgisayara nakil islemleri tamamlanmadigi icin zuladaki kar fotograflarimdan sunayim bari...



                                              
                -Kardaki mutlu gölgeler bu resmin adi..
                -cok feci lohusayim bu resimde...(40 im cikmamis bile olabilir)
                -Esimin fötr sapka tutkusu vardi ,50 yasina gelene kadar takmasini yasakladim...
                -eskiden Bunalgüldü adim ,cocuk dogurdum,artik bunalacak vakit bulamiyorum cok         sükür (!)...







              

6 yorum:

  1. artık yorgungül yada bitkingül oldum dersin canım.kar buralardada devam.
    sevgilerle canım...

    YanıtlaSil
  2. yani sevgili arkadaşım, kaderdaşım, canyoldaşım, emla yarım, bilge yanım, cangülüm, bülbülüm ayhh daha ne diim.. bize düşen hepi topu bu sisler ardındaki foto mudur yani?

    YanıtlaSil
  3. İsviçre'de de kar tam kardır ha? fakiri de yok nasılsa, ah açıkta olan var mı diye boğazın düğümlensin.. afidersin xmas da geliyor.. yime de yanında yat arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  4. selinkacim sen nerelerin kariyla kartopu oynuyosun???Bu aralar "cildirgül"üm üzerinize afiyet...

    delicim begenmedin mi kar fotomuzu?askolsun...ben utangac hatunum öyle resim felan koyamam cicim....

    YanıtlaSil
  5. ikinci yorumunda haklisin kardes, fakiri varsa da biz görmüyoruz...evet sen de görmüsündür Rusyada, aralik ayinda heryeri süslüyorlar ..kendini karlar ülkesinde gecen bir masalda sanirsin...

    YanıtlaSil
  6. resme bayıldım.hep böyle olun inşallah...

    YanıtlaSil