29 Kasım 2010 Pazartesi

Geyik zamani..

Demin  elektrik süpürgesiyle evi dolasirken , aklimdan kendi kendime espri yapip katilircasina güldügümü farkettim ...simdi bu olay acayip acikli gelebilir bazilarina...zavalli kadin , gurbet ellerde ,beraber konusup gülecek kimsesi yok gibi algilanabilir...aslinda böyle degil  , sabah kahvaltidan sonra telefon trafigine basladi mi, ögleyin oglusumu okuldan alana kadar , evde hicbir yere dokunamadigimi farkettim... ögleden sonra evdeki cocuk sayisinin ikiye katlanmasiyla (birken ,iki oluyor) , evi toplamak mazide tatli bir hayal olarak kaliyor...is yaparken kendi kendine gülüp ,zavalli 1.5 yasindaki oglusumun bana deli muamelesi yapmasini önlemek icin , hadi su bloguma biseyler yazayim didim...

sabah büyük oglum evden cikmak üzere ayakkabilarini giyerken ,sarki söylüyordu,sarkinin bir yerinde sinif arkadaslarinin adini saymasi gerekiyor..."Günaydin Liam , günaydin Joshua ,günaydin Mafalda...."Ben bu Mafalda adini duydugumdan beri kikirdiyorum kendi kendime...oglusa da bisey caktirmamaya calisiyorum...Umarim bu yaziyi okuyanlardan kimsenin babannesinin adi degildir , saygisizlik etmek istemem..Ama bana acayip bir hakaret gibi geliyor...cocuklar beni kizdirdiginda söyle sinirle "Mafaldalar sizi" diye bagirsam ,rahatlarim gibime geliyor...ay söyledim rahatladim..zavalli kiz...ona neden sürekli sirittigimi hic bilmeyecek....bir ihtimal haric, büyüdügünde bi de bize gelin geliyomus bu Mafalda.....(kahkaha)...aay Allahim biri beni durdursun....


3 yorum:

  1. Daha Mafalda kısmını okumadan gözle takip ederken bir kıkırdama aldı beni.. boşa değil senin de gülmen demek ki.. liam,joshua derken insan beklemiyor böyle br çıkıntılık.. mafaldalar sizi ne ola ki? ölücem aygh!

    YanıtlaSil
  2. ay kendimden utaniyorum ama " tas kafalar sizi" anlaminda bir kelime oldu benim icin..
    sen gittin ruhunu arindirdin geldin ,benim ugrastigim islere bak...
    kocasiz cocuklarla gecen ,4.günüm...hala yasiyorum...aksamlari esimin yardimi olmadan da olabiliyomus ,ama onun haberi olmayacak tabii bundan...Tom , daha sakin ;,Jerry`nin geceleri daha iyi bu aralar... dur dilimi isiriyim..öperim..

    YanıtlaSil
  3. Aha, koca yok demek.. ondan o aşk falları çıkmış ortaya, romantik fotolar.. hee, özlem tabi:) çaktırma yapıyoruz onlarsız da, çok uzun sürerse bu yokluk delleniyoruz da, ama olunca daha kolay muhterem kocalar mirim, değil mi ya? Bizimki de Mısır yolarına düşecek sanırım hem de 2-3 haftalığına.. dizlerimin bağı kesildi.. dualar ediyorum olmasın diye.

    YanıtlaSil