18 Kasım 2010 Perşembe

Benim annem, güzel annem...

Zor günler yasiyoruz...
Böbrek tasimin ilk kirilma seansi basarisiz oldu , ikinci bir sans daha verecegim kendisine ....
Böbrek kaynakli agrilarim azaldi , ama canimi SIKIYOR hala onun orda oldugunu bilmek ,sinir ediyor beni...

Kayin(Hain )validenin 3 haftalik ziyaretini de atlatmis bulunuyoruz....Bugün yolladik kendisini Türkiyeye....allah sevdigine bagislasin , kayinpedere uzun ömür versin....Bütün immün sistemimi cökerttigine inaniyorum..kötüyüm biliyorum...ama ziyaretinin -daha-2.gününde  "bakalim bizim gelinin sinirleri ne kadar güclü" denemesinden sonra -kücük capli bir tartisma-, tasimin gelip sikismasi TESADUF degil elbet....Hainannem anlatilmaz yasanir, ondan bahsedip ,sevgili blog sayfamin masumiyetini kaybetmek istemem dogrusu..

Esim 1 hafta sonra amerikaya gidiyor ...ve o hafta en yakin 2 arkadasim da yurtdisinda olacak...endiseliyim....2 cocuk ve bir tasli anne.....ah annemi cok özlüyorum....Tabii ki bahsetmedim ona tasimin azdigindan...bilse ne üzülür...ne cok sever beni...aylar önceden herkesi ayarlayip ,memlekete sürpriz baskin yaptigimizda bize kizan annem...bana böyle sürpriz yapmayin ..ben o günleri tek tek sayip ,keyfini cikarmak istiyorum  size kavusacagim anin ,diyen annem...

Onun yaninda esime Almanca ,"su böbrek tasima bi daha baksak mi ultrasonla" diye sormustum da ,"ne oldu ,yine böbregin mi agriyor" diye lafa karismisti , icgüdülerinden ürktügüm annem...seni seviyorum...yok hastalikta degil yalnizca, sagligimda da seni cok seviyorum...

8 yorum:

  1. gecmiş olsun 2 kere karmaşıksarmaşık canım hem kayınvalideyi gönderdin ya kimse seni yıkamaz tek taş bile sıkma canını...sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. sagol selinkacim...valla benim tektasin benden gitmeye pek niyeti yok...moralim cok bozuk...bakalim 2.saldiriya dayanabilecek mi....neyse sükrediyorum bi yandan da ya bestas olsaydi ne yapardim ben...pirlantadan da nefret ettim sayesinde....sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Amanın yazdım yazdım gitttiiiiiiiiiiiiieeeeeee.. geçmişler ola kısaca.. Selim sırtımda yazarım gene

    YanıtlaSil
  5. gecmis olsun daha oncede yazdim ama gitmedi sanirim offf bu hainaanneler hepmi ayni:)gecip gitmis ollsun tuuhhhtuhtuh amin:)

    YanıtlaSil
  6. Delilo ,pinarcim..dün de ikinci kez kursuna dizdik tasimi..aksama ultrasonla bakicaz ,orda mi diye...cok sagolun...
    evet pinar ,kadin hainannelige terfi etmisse ,üc asagi bes yukari hep aynilar...

    YanıtlaSil
  7. bu hainaanelerden bir tane de bende var.Hakikaten aynılar.Sonsuz bir ''sinir etme'' potansiyeli var mübareklerde.

    YanıtlaSil
  8. Valla elifcim benim hain annem fesatlikta seninkini döver ....ama ben bir hayat felsefesi olusturdum kendime ,onu cok düsünerek ya da baskalarina anlatarak fazla kiymet vermek istemiyorum...sen de öyle yapmaya calis...sevgiyle...

    YanıtlaSil